Pozitīvo sajūtu skoliņa


Pozitīvo sajūtu skoliņas nodarbības tiek veidotas balstoties uz Emīla skolā īpaši izstrādātu metodiku. Tajās bērns mācās vērojot, salīdzinot, klausoties, līdzi darbojoties un emocionāli veidojot saikni ar piedzīvoto.

Tā veidojas patstāvība, emocionālā inteliģence un sensorā pieredze.

Pozitīvo sajūtu skoliņā mums palīdz īpaši mūsu radīti tēli, kā arī "Emīla sajūtu grāmata", kurā apkopoti bērnam tuvi un saprotami stāstu cikli. Tas ir pirmais skolis grāmatu pasaulē, kas veicina bērna zinātkāri, valodas attīstību, interesi par grāmatām un veicina pozitīvu saskarsmi ar draugiem.

Kosultāciju par pozitīvo sajūtu skoliņas nodarbībām un informāciju par grāmatu un rotaļlietu iegādi var saņemt, iepriekš ar mums sazinoties.

Zem jāņogu krūma sēž mazs, pūkains zaķītis. Pelēkais kažociņš mirdz saulē. Viņš pakustina savu mazo deguntiņu. Apaļa, sarkana, garda jāņoga nokrīt mīkstajās sūnās. ....Es pastiepju roku, man plaukstā iekrīt lietus lāse. Pa silto un slapjo zāli es steidzos uz mājām. Zāles sīkie stiebriņi kutina man pēdiņas. Lūk, tētis! Viņš mani jau gaida! Hop, un es ielecu tēta stiprajās rokās, kas mani apskauj cieši, cieši!
Zem jāņogu krūma sēž mazs, pūkains zaķītis. Pelēkais kažociņš mirdz saulē. Viņš pakustina savu mazo deguntiņu. Apaļa, sarkana, garda jāņoga nokrīt mīkstajās sūnās. ....Es pastiepju roku, man plaukstā iekrīt lietus lāse. Pa silto un slapjo zāli es steidzos uz mājām. Zāles sīkie stiebriņi kutina man pēdiņas. Lūk, tētis! Viņš mani jau gaida! Hop, un es ielecu tēta stiprajās rokās, kas mani apskauj cieši, cieši!